Elogi de l’Educació Lenta

1 de juliol de 2014 - Joan Domènech Francesch

Representa l’elogi d’un model educatiu entès com la peça clau en el procés d’humanització de la societat. El temps no pot colonitzar les nostres vides i les de l’escola, sinó que cal retornar-lo als infants i al professorat

«Tu m’aprens».

20 de juny de 2014 - Jaume Cela

Amb la colla de sisè, discutim el significat d’un acudit del gran Forges. Abans, però, hem de posar en comú què hi veiem. Jo hi veig el següent: una patera plena d’immigrants recorrent la travessia durant una nit amb una lluna que és un tall de meló.

Ensinistrar o educar? Premis i càstigs

9 de juny de 2014 - Carme Thió

Imposar un càstig fa sorgir en la persona adulta emocions i sentiments més o menys intensos, però, en tot cas, gens agradables i que solen comportar males conseqüències per a la criatura i les relacions que estableix amb el pare i la mare.

“Pàgina 10. Exercici 3: Analitza sintàcticament i morfològicament” Fins quan?

29 de maig de 2014 - Pilar Pérez

Pilar Pérez afirma que «una anàlisi sintàctica és un producte delimitat, controlable i, sobretot, mesurable. Tanmateix, la nostra tasca com a professors és precisament ensenyar els estudiants a utilitzar adequadament el llenguatge en els diferents àmbits de l’activitat social, perquè això és el que necessitaran en la seva vida diària, i saber-ho fer o no condicionarà el seu futur potser més que qualsevol altre aprenentatge.

1 12 13 14 15