Sillicon Valley es fixa cada cop més en l’educació

Les empreses emergents dedicades a la tecnologia educativa estan captant cada vegada amb més intensitat el capital financer, segons un reportatge publicat al New York Times

Redacció - El Diari de l'Educació
 
 

Sillicon Valley Code Camp. /Steven Chin

Sillicon Valley Code Camp. /Steven Chin

Les empreses emergents dedicades a la tecnologia educativa estan captant cada vegada amb més intensitat el capital financer, segons un reportatge publicat al New York Times. Un informe de CB Insights recull que les inversions dedicades a aquestes firmes va arribar l’any 2014 als 1.870 milions de dòlars, un 55% més que l’any passat i rècord des de 2009.

Entre les empreses que més diners han rebut s’hi troben Pluralsight, de formació tecnològica per a professionals (135 milions); Remind, un servei de missatgeria gratuït per connectar mestres i estudiants i famílies (40 milions), o Edmodo, una xarxa social pensada pels mestres a l’aula (30 milions).

Experts consultats pel rotatiu nord-americà apunten que l’educació és la darrera indústria en què s’ha fixat les empreses tecnològiques i que s’està vivint una empenta en aquest sentit. També considera alguns dubtes, com és el cas dels pressupostos reduïts de les escoles, i la seva lentitud fruit de la burocràcia a l’hora de contractar serveis d’aquest tipus.

Leave a comment

L'adreça electrònica no es publicarà.


*