Recerca

La formació permanent del professorat, millor vinculada al centre, sobre qüestions concretes i amb ‘coaching’

12/06/2019 - Redacció - El Diari de l'Educació

Per l’èxit educatiu de l’alumne, no hi ha res més important que tenir un ‘bon professor’; i per ser-ho la formació continuada és essencial. Ergo, disposar d’una formació de mestres ben planificada i estructurada té un impacte directe en l’aprenentatge. Ho reitera un nou estudi de la Fundació Bofill i Ivàlua en el marc del projecte ‘Què funciona en educació?’

Mòbils a les aules, sí o no?

26/09/2018 - Saray Marqués

Espanya es planteja seguir els passos de França i prohibir els mòbils als centres educatius. Analitzem, amb l’ajuda de diferents experts, la (dubtosa) conveniència i efectivitat que es materialitzi aquesta mesura.

Tots som ‘TDAH’

10/07/2018 - José Ramón Ubieto

Si som capaços de pensar que la mobilitat en l’educació no és un problema, sinó una oportunitat, la nostra percepció de les conductes TDAH com pertorbadores d’un sistema i d’una aula, pròpia del segle XIX, canviarà

Recerkids, o quan fer ciència no vol dir només aprendre ciència

11/05/2018 - Sandra Vicente

El projecte, impulsat per la Direcció Catalana de Recerca i organitzat per Eduxarxa, introdueix la metodologia científica a aules de cinquè i sisè de primària. El tema a tractar enguany ha estat la salut i han estat els alumnes els qui han decidit investigar sobre temes tan diversos com la capacitat pulmonar, les vacunes o les al·lèrgies

1 2 3 10