Jaume Cela i Joan Domènech: «Fer de mestre és escoltar els alumnes»
Jaume Cela i Ollé i Joan Domènech Francesch són mestres, amics i autors de diversos llibres sobre educació, l’últim dels quals s’inspira en la Carta a una mestra, publicada l’any 1967 i escrita pels alumnes de l’escola italiana de Barbiana, amb l’acompanyament del seu mestre Lorenzo Milani. Cela i Domènech fan una relectura de l’obra … Continua llegint
Jaume Cela i Joan Domènech: «Fer de mestre és escoltar els alumnes»
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar