nn nnAnàlisi de dades, intel·ligència artificial, sistemes de decisió autònoms… Quin impacte poden tenir en el procés educatiu, l’aprenentatge, la presa de decisions, etc.? Aquestes són algunes de les qüestions analitzades a la segona trobada de Motors del canvi que va tenir per títol Big Data y Educación. Preparados, listos… ¡YA!nnPaloma Sanz, de Colegios Ramón y Cajal, Joaquín Rodríguez, de la Institución Educativa SEK, i Joan Lloret, de Franciscanes Ana Mogas, comparteixen la seva visió i experiència sobre qüestions com l’aportació de la IA a l’educació, així com la seva utilitat real i el seu abast, la cultura de la dada a les organitzacions educatives, el paper fonamental del docent o la importància de l’ètica en el tractament de les dades, o l’ús d’eines i infraestructures per gestionar-les.nnQuins són els eixos en què el Big Data i la Intel·ligència Artificial poden ajudar els centres educatius? L’arribada de la Intel·ligència artificial suposa el final de la professió docent tal com l’entenem avui dia? Com gestionar les dades en un centre? Quin és l’impacte del tractament del Big Data a una institució educativa? Serà possible acostar-se a la personalització veritable de l’aprenentatge des dels quadres de comandament?nnEt convidem a veure el debat aquínnn
Què és Motors del Canvi?
nMotors del Canvi és una iniciativa d’Educaria. Un espai de debat i d’intercanvi d’experiències educatives innovadores.nnUna àgora educativa on es conversa cap a on va l’educació sota el prisma de la innovació, que serveix d’inspiració a la comunitat educativa en general i genera coneixement compartit.nnEls centres educatius són els protagonistes del debat, perquè la innovació necessita context per ser explicada.