Aquest primer debat serà moderat per Neus Sanmartí, professora i reconeguda investigadora en avaluació formativa. Comptarà amb la participació de June Anduaga, de l’equip d’innovació pedagògica d’Arizmendi Ikastola; Jaume Montsalvatge, responsable de l’àrea de pedagogia i innovació de Escola Pia de Catalunya; i Minerva Porcel, directora de pedagogia i innovació de Fundació Jesuïtes Educació.
En els plantejaments educatius actuals hi ha una aposta clara per dotar l’alumne de més responsabilitat en l’avaluació del seu aprenentatge, en una major implicació per decidir sobre què, com i qui avaluarà el seu aprenentatge. En aquest col·loqui, es tractarà d’adquirir una visió real i pràctica a través de les mirades dels centres educatius. Aprendre de les seves estratègies, reptes, oportunitats, evidències i impacte, i de com tot això els ha transformat.
Què és ‘Motors del Canvi’?
‘Motors del Canvi’ és una àgora educativa on es debat cap a on va l’educació sota el prisma de la innovació, que vol servir d’inspiració a la comunitat educativa en general, i generar coneixement compartit. Els centres educatius són els protagonistes del debat, perquè la innovació necessita de context per ser explicada.
Qui hi ha al darrere?
‘Motors del canvi’ és una iniciativa d’EducariaLAB, el laboratori d’innovació educativa d’Educaria, companyia especialitzada en solucions TIC per al sector educatiu. EducariaLAB té com a missió impulsar la innovació educativa amb iniciatives que ajudin tota la comunitat educativa en els seus processos de digitalització.
Com pots assistir al debat?
Aquest esdeveniment és un acte obert a tota la comunitat educativa i totalment gratuït.
Per assistir al primer debat cal apuntar-se en el següent formulari d’inscripció.
2 comentaris
Gravareu la sessió? Es podrà veure amb posterioritat? No puc assistir al debat i m’agradaria veure’l. Gràcies.
Des del 1975 fins al 2014 que em vaig jubilar, he treballat a l’escola Barrufet; abans cooperativa de mestres i actualmente Escola Pública. Quan vaig començar l’escola arribava a cinquè, i, al cap d’un parell d’anys, ja vam començar a treballar l’autoavaluació. I així hem seguit fins el moment actual que seguéix representant un dels principios de l’escola. El dia 22 vam presentar el llibre “Barrufet, la història d’una escola”, en què hi han participat un munt d’ex alumnes i ex famílies i moltes i molts han parlar d’aquest tema.
Em criada l’atenció i em sap greu que quan es parla de segons quins temes, es convidi a escoles concertades, d’ordres religioses determinades, que sembla que són les més progressistes quan qui ha treballat amb renovació ha estat la pública.