El més llegit
Browsing: Opinió
La coeducació pot i ha de ser progressiva i amb una voluntat comuna expressada de forma explícita als documents del…
La Carta de les Arts a l’Educació acordada al I Fòrum de les Arts a l’Educació, organitzat pel Consell Nacional…
La coeducació, la perspectiva feminista de l’educació, implica transformar l’educació en un espai de pensament crític compromès amb la no…
L’informe Assetjament escolar per part de persones adultes és fruit de l’increment de denúncies de casos d’abús sexual i abús…
Les ciutats i pobles que ens definim com a “ciutats educadores”, som aquelles que posem l’educació al centre de (totes)…
Les Oficines Municipals d’Escolarització (OME) es creen a partir dels Decrets 252/2004 i 75/2007, en els que se’ls hi atribueix…
La planificació estratègica en equitat educativa no té cap complexitat tècnica, en tant que la seva elaboració a nivell local…
L’Espai de Noves Oportunitats de Manlleu (ENOM) és un espai que aglutina diferents recursos formatius, d’orientació i de recerca de…
L’estudi, que vam elaborar des de l’lEMRB a partir d’una anàlisi de l’alumnat de postobligatòria de Barcelona durant tres cursos…
Fins llavors, ningú havia impartit un curs totalment en línia i, per descomptat, ningú havia estudiat mai de manera en…
Vols rebre el butlletí setmanal del Diari de l’Educació?
AMB EL SUPORT DE








El Diari de l’Educació, 2025