Close Menu
El Diari de l'EducacióEl Diari de l'Educació

    EL més llegit

    Detectar les dificultats d’aprenentatge i orientar l’alumnat, entre els reptes per al curs 2025-26

    Ana Basanta

    Per una avaluació que ajudi a aprendre

    Meritxell Monguillot

    Sindicats urgeixen a millores salarials i estabilització de plantilles en l’inici de curs

    Ana Basanta

    Prejudicis i estereotips en els adults superdotats

    Jordi Ojeda

    Una educació digital amb sentit: per què no ens podem permetre 40 anys més d’improvisació política?

    Pilar Gargallo Otero
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    El Diari de l'EducacióEl Diari de l'Educació
    COL·LABORA
    • Escola
    • Joventut i infància
    • Universitat
    • Llengua i Cultura
    • Comunitat
    • Opinió
    • Blogs
    El Diari de l'EducacióEl Diari de l'Educació
    Inici » 17-A: les reflexions de l’educació davant dels atemptats de Barcelona i Cambrils

    Actualitat
    17-A: les reflexions de l’educació davant dels atemptats de Barcelona i Cambrils

    Redaccióagost 11, 20181 Min Read
    Twitter Bluesky Facebook LinkedIn Telegram WhatsApp Email Copy Link
    Segueix-nos
    X (Twitter) Instagram LinkedIn Telegram Facebook RSS
    Dues infermeres, una amb el vel, baixen per La Rambla entre el reconeixement de la població / © Sandra Lázaro
    Share
    Twitter Bluesky Facebook LinkedIn Telegram WhatsApp Email Copy Link

    Som una Fundació que exercim el periodisme en obert, sense murs de pagament. Però no ho podem fer sols, com expliquem en aquest editorial.
    Clica aquí i ajuda'ns!

     

    El país que va oblidar les seves autores

    https://diarieducacio.cat/lacollida-no-nhi-ha-prou-mes-pensament-critic-dialeg-responsabilitats-distribuides/

    https://diarieducacio.cat/incognita-radicalitzacio-plana-sobre-comunitat-educativa/

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    El país que va oblidar les seves autores

    https://diarieducacio.cat/fermesa-matisada/

    El país que va oblidar les seves autores

    Articles a la Revista Per Què?

    El país que va oblidar les seves autores

    Articles al Diari de l’Escola d’Estiu de Rosa Sensat

    https://diarieducacio.cat/escolaestiurosasensat/2018/07/08/politica-i-pedagogia-son-absolutament-complementaries/

    Articles a l’Educa Barcelona

    Prevenir la islamofòbia a l’escola: trencar estereotips, obrir la mirada i ampliar referents

    Els joves desmunten rumors i criden a la igualtat: 31 vídeos contra la islamofòbia

    “Els llibres de text tenen un discurs explícit de pau però implícitament invisibilitzen certs col·lectius”

     

     

     

     

    Si t'agrada aquest article, dóna'ns suport amb una donació.



    atemptats a catalunya
    Share. Twitter Bluesky LinkedIn Facebook WhatsApp Telegram Email Copy Link
    Previous Article
    Opinió
    ‘Mamma Mia 2, here we go again’
    Next Article
    Reportatge
    “Com és possible que uns joves integrats…?” Ripoll, amb els atemptats a la memòria
    Redacció
    • X (Twitter)

    Related Posts

    Opinió
    Rellançar l’educació

    setembre 8, 2025

    Reportatge
    Can Calopa, un oasi d’oportunitats educatives en plena natura, a Collserola

    setembre 5, 2025

    Anàlisi
    Prejudicis i estereotips en els adults superdotats

    setembre 3, 2025
    Leave A Reply Cancel Reply

    SIGNA

    Per un debat educatiu responsable i respectuós.

    MÉS INFORMACIÓ

    • Escola
    • Joventut i infància
    • Universitat
    • Llengua i Cultura
    • Comunitat
    • Opinió
    • Blogs
    • Escola
    • Joventut i infància
    • Universitat
    • Llengua i Cultura
    • Comunitat
    • Opinió
    • Blogs

    Vols rebre el butlletí setmanal del Diari de l’Educació?

    QUI SOM?

    Fundació Periodisme Plural

    ISSN 2339 - 9619

    ON SOM?

    Carrer Bailén 5, principal.
    08010, Barcelona

    El Diari de l'Educació

    CONTACTA'NS

    Ana Basanta
     
    abasanta@periodismeplural.cat
    redaccio@diarieducacio.cat
    publicitat@periodismeplural.cat
     
    Telèfon:
    932 311 247

    CONNECTA

    X (Twitter) Instagram Facebook RSS

    AMB EL SUPORT DE

    • Qui som?
    • Consell assessor
    • Catalunya Plural
    • Fundació Periodisme Plural
    • El Diari de la Sanitat
    • El Diari del Treball
    • Qui som?
    • Consell assessor
    • Catalunya Plural
    • Fundació Periodisme Plural
    • El Diari de la Sanitat
    • El Diari del Treball

    El Diari de l’Educació, 2025

    • Avís legal i política de privacitat
    • Avís legal i política de privacitat

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Gestionar consentimiento

    Per a oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com les cookies per a emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment d'aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com el comportament de navegació o les identificacions úniques en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament unes certes característiques i funcions.

    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari per al propòsit legítim de permetre l'ús d'un servei específic explícitament sol·licitat per l'abonat o usuari, o amb l'únic propòsit de dur a terme la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferencias
    El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que és utilitzat exclusivament amb finalitats estadístics. El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
    Marketing
    L'emmagatzematge o accés tècnic és necessari per a crear perfils d'usuari per a enviar publicitat, o per a rastrejar a l'usuari en una web o en diverses web amb finalitats de màrqueting similars.
    Gestiona les opcions Gestiona els serveis Gestiona {vendor_count} proveïdors Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    {title} {title} {title}