Close Menu
El Diari de l'EducacióEl Diari de l'Educació

    EL més llegit

    Eduardo Núñez: “L’educació té un infrafinançament crònic”

    Ana Basanta

    Com es construeix una teoria de la conspiració

    Ares Biescas (Verificat)

    Pensar en veu pròpia en un món que crida massa

    Adrià Gonzàlez Robles

    Pacte nacional per la llengua i educació

    Xavier Besalú

    La inestabilitat de les plantilles penalitza els centres de màxima complexitat

    Ana Basanta
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram
    El Diari de l'EducacióEl Diari de l'Educació
    COL·LABORA
    • Escola
    • Joventut i infància
    • Universitat
    • Llengua i Cultura
    • Comunitat
    • Opinió
    • Blogs
    El Diari de l'EducacióEl Diari de l'Educació

    Actualitat
    Els reptes de l’aprenentatge centren el congrés de docència universitària CIDUI

    Redacciójuliol 4, 20232 Mins Read
    Twitter Bluesky Facebook LinkedIn Telegram WhatsApp Email Copy Link
    Segueix-nos
    X (Twitter) Instagram LinkedIn Telegram Facebook RSS
    GettyImages
    Share
    Twitter Bluesky Facebook LinkedIn Telegram WhatsApp Email Copy Link

    Som una Fundació que exercim el periodisme en obert, sense murs de pagament. Però no ho podem fer sols, com expliquem en aquest editorial.
    Clica aquí i ajuda'ns!

    El Campus de Cappont de la Universitat de Lleida acull els dies 4, 5 i 6 de juliol la dotzena edició del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) sota el títol ‘Millora de les experiències d’aprenentatge: transformació i reptes’.

    L’esdeveniment està organitzat per les vuit universitats públiques catalanes (UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV i UOC), mitjançant les seves unitats d’innovació i suport a la docència, i per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP). Compta, a més, amb la col·laboració del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya.

    El congrés analitza com es poden crear entorns que afavoreixin l’aprenentatge dels estudiants cercant estratègies que promoguin una major personalització i transversalitat del procés formatiu.

    Com a novetat d’enguany, hi ha una activitat vivencial batejada com ‘Think Challenge CIDUI’ i que consisteix en la realització d’uns tallers on es proposa als assistents identificar reptes concrets en l’àmbit de la docència universitària i col·laborar per a dissenyar propostes viables que hi donin resposta.

    En la benvinguda institucional participen el rector de la Universitat de Girona i vicepresident de l’ACUP, Quim Salvi; la vicerectora d’Ordenació Acadèmica i Qualitat de la Universitat de Lleida, Paquita Santiveri, i el coordinador del Congrés CIDUI, Ernest Pons.

    Dins del congrés s’organitzen tres sessions plenàries sobre els processos d’aprenentatge. El dia 4  se celebra una taula rodona amb un grup d’estudiants per conèixer les seves experiències i entendre allò que consideren important per a un entorn d’aprenentatge de qualitat.

    Dimecres dia 6 té lloc una taula rodona amb docents de reconeguda trajectòria professional per debatre sobre diferents experiències d’èxit a tenir en compte l’aprenentatge dels estudiants. La tercera i darrera sessió, el dijous 6, té com a protagonistes les visions més institucionals de la mà de diferents experts.

    Aquesta nova edició compta amb la participació de més de 500 assistents, la majoria docents i experts d’educació superior de Catalunya i Espanya. També es preveu l’assistència de públic llatinoamericà, concretament de Brasil, Xile, Equador, Hondures, Mèxic, Perú i Uruguai.

    Si t'agrada aquest article, dóna'ns suport amb una donació.



    acup aprenentatge Universitats
    Share. Twitter Bluesky LinkedIn Facebook WhatsApp Telegram Email Copy Link
    Previous Article
    Opinió
    Què passa amb el mes de juliol?
    Next Article
    Reportatge
    Una de cada quatre adolescents viu un baix estat d’ànim
    Redacció
    • X (Twitter)

    Related Posts

    Actualitat
    La mentoria a secundària com a eina per lluitar contra l’abandonament escolar

    maig 21, 2025

    Anàlisi
    Tria pragmàtica de places MIR

    maig 16, 2025

    Actualitat
    Equitat i bretxa de gènere, assignatures pendents a la universitat

    maig 2, 2025
    Leave A Reply Cancel Reply

    SIGNA

    Per un debat educatiu responsable i respectuós.

    MÉS INFORMACIÓ

    • Escola
    • Joventut i infància
    • Universitat
    • Llengua i Cultura
    • Comunitat
    • Opinió
    • Blogs
    • Escola
    • Joventut i infància
    • Universitat
    • Llengua i Cultura
    • Comunitat
    • Opinió
    • Blogs

    Vols rebre el butlletí setmanal del Diari de l’Educació?

    QUI SOM?

    Fundació Periodisme Plural

    ISSN 2339 - 9619

    ON SOM?

    Carrer Bailén 5, principal.
    08010, Barcelona

    El Diari de l'Educació

    CONTACTA'NS

    Ana Basanta
     
    abasanta@periodismeplural.cat
    redaccio@diarieducacio.cat
    publicitat@periodismeplural.cat
     
    Telèfon:
    932 311 247

    CONNECTA

    X (Twitter) Instagram Facebook RSS

    AMB EL SUPORT DE

    • Qui som?
    • Consell assessor
    • Catalunya Plural
    • Fundació Periodisme Plural
    • El Diari de la Sanitat
    • El Diari del Treball
    • Qui som?
    • Consell assessor
    • Catalunya Plural
    • Fundació Periodisme Plural
    • El Diari de la Sanitat
    • El Diari del Treball

    El Diari de l’Educació, 2025

    • Avís legal i política de privacitat
    • Avís legal i política de privacitat

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Gestionar consentimiento

    Per a oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com les cookies per a emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment d'aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com el comportament de navegació o les identificacions úniques en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament unes certes característiques i funcions.

    Funcional Sempre actiu
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari per al propòsit legítim de permetre l'ús d'un servei específic explícitament sol·licitat per l'abonat o usuari, o amb l'únic propòsit de dur a terme la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferencias
    El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que és utilitzat exclusivament amb finalitats estadístics. El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
    Marketing
    L'emmagatzematge o accés tècnic és necessari per a crear perfils d'usuari per a enviar publicitat, o per a rastrejar a l'usuari en una web o en diverses web amb finalitats de màrqueting similars.
    Gestiona les opcions Gestiona els serveis Gestiona {vendor_count} proveïdors Llegeix més sobre aquests propòsits
    Veure preferències
    {title} {title} {title}