Close Menu
EL més llegit
‘El Diari de l’Educació’ lidera un manifest “per un debat educatiu responsable i respectuós”
Redacció
Hem millorat. Els resultats PISA desorienten
Joan M. Girona
El menyspreu al professorat
Rosa Cañadell
En defensa de la renovació pedagògica
Joan Domènech
Canviem el batxillerat, plegats i en veu alta
Fanny Figueras
Facebook
X (Twitter)
Instagram
Facebook
X (Twitter)
Instagram
COL·LABORA
Escola
Joventut i infància
Universitat
Llengua i Cultura
Comunitat
Opinió
Blogs
El Diari de l’FP
Inici
»
Anàlisi
»
Pàgina 20
Anàlisi
Jan desemmascara els superrics despietats
Jordi Ojeda
març 27, 2023
Creació i protecció de la propietat intel·lectual
Jordi Ojeda
març 20, 2023
Estudiants artificials
Jordi Ojeda
març 13, 2023
Llegat familiar i joventut: tradició o rebel·lia
Jordi Ojeda
març 6, 2023
Els docents catalans són els pitjor pagats de l’estat
Ana Basanta
febrer 24, 2023
Xat GTP-3, DALL-E 2: ens reemplaçarà la Intel·ligència Artificial?
José Ramón Ubieto
febrer 20, 2023
Desencantats als seixanta
Jordi Ojeda
febrer 17, 2023
És possible salvar el planeta amb accions individuals?
Espai Zero Vuit
febrer 16, 2023
La taxa d’emancipació juvenil marca mínims a Catalunya amb un 17%
Joan Cascante Agudo
febrer 1, 2023
Corrupció moral al pensament grupal
Jordi Ojeda
gener 31, 2023
Previous
1
…
18
19
20
21
22
…
26
Next
Submit
Type above and press
Enter
to search. Press
Esc
to cancel.